Helgen är nu mera historia.

Fort går det. Nästan allt för fort. Vardagen kommer snabbt ifatt mig och likaså hösten... I lördags njöt jag dock som tusan av solen. Vi va i Uppsala och tittade på min Karl som spelade sm-final i amerikansk fotboll. Svetten rann, hjärtat bultade som bara den. Men, tyvärr blev det ingen vinst :( dock en andra plats = silver. Galet bra enligt mig. Min vapendragare Emma va självklart med mig så vi passade även på att strosa i Uppsala och även fika på ett super mysigt bageri.
Så, nu hoppas jag så in i att det ska bli minst lika varmt o skönt i helgen :)
Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till silvret :)

2011-09-28 @ 13:21:59
Postat av: Evelina

Fy vilken härlig dag ni måste ha haft?!!! Låter helt underbart ju.. Vill med att det ska bli fint i helgen så man kan sitta i solen å njuta av en god fika..mmm gott:-)))

Å grattis herrn till silvret!!! Bra kämpat!

Puss å kram hela dan

2011-09-28 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0