Paus och längtan.

Just nu pausar jag från lite allt möjligt. Mest från bloggen dock. 
Jag samlar energi. Laddar om och mår som en primadonna. Typ så.
Men längtar gör jag mest av allt. Jag längtar efter massa olika ting.

Här har ni några extra finingar som jag längtar ihjäl mig efter...
1. Min fina kille har varit i kalmar över helgen. Han kommer hem idag.
2. Det är enbart 12 dagar kvar tills jag åker till Barcelona.
3. Min fina vän tar sitt pick och pack och flyttar till stockholm inom kort.
MEN. Min största längtan just nu är efter mitt systerbarn. Jag ska ju bli moster.
En liten mini kommer till världen, precis vilken dag som helst.
Längtat är total....

Vi ses och hörs snart igen. Som sagt, pausen börjar faktiskt sakta men säkert ta slut.
//Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0