Vi sjunger sommarvisor och blir som barn på nytt.



Ibland släpper man loss. Ibland lite mer och ibland lite mindre. Precis det gjorde vi idag. Ganska så mycket också. Det va jag och min karl och två nyfunna vänner. Två cyklar.
Vi sjöng idas sommarvisa i hög ton. Plockade vitsippor och cyklade ikapp.
Vi skrattade och blev som barn på nytt.
Efter en stund började min karl sladda. Om och om igen. Precis sådär som man gjorde när man var liten.
Titta,titta ser du hur det ryker. Ser du?? titta då......... ja, så lät det.
Gruset yrde och sen va det min tur.

Tro mig, jag njöt av varje sekund.

Så, för att samanfatta denna lilla tur så säger jag -  Med ett leende på läpparna så förvaltar jag, ännu en gång, ett härligt minne med min karl.









Visst är det helt fantastiskt att få känna sig som tio år igen. Lite sådär nykär och fnissig!
Eller vad säger ni??
Puss  puss

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

DAGENS BLOGG, PÅSKSPECIAL - vinnare & ny omgång!

2011-04-24 @ 22:32:23
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fantastiskt!!! Ser såå härligt ut

2011-04-26 @ 10:23:39
Postat av: Evelina

Åhhh vilken härlig helg ni måste haft??!!! Låter toppen. När jag såg er på cyklarna så tänkte jag tillbaka på våran härliga cykeltur i youngshou.. Stavas det då?? För det var väl där vi cyklade runt bland fälten?? Vill tillbaka.. Vill ha dig tillbaka i jönnet!!! Saknar dig å faktiskt din karl också lite;-))

Puss å kram

2011-04-26 @ 14:56:30
Postat av: härligaminnen

Evelina--- Ja visst gör det. hahahahahaha... ja de stavas nog typ så ;) hihihi.. jaa vill me tillbaka... det va tider det... ja vill oxå ha mig i jönnet :) eller ha dig här hade inte varit fel det heller ;) hihihih.. ta med robin o flytta hit vettja ;) SAKNAR DIG <3

PUSS

2011-04-26 @ 20:42:42
URL: http://harligaminnen.blogg.se/
Postat av: mamma

det är helt underbart att läsa om din ljuvliga livsglädje i allt och det ger mig glada vibbar i magen hela dagen.du är så söt.

puss från din mamma

2011-08-03 @ 07:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0