Jag är tillbaka :)

Jag lyser med min frånvaro. Precis som solen numera lyser i mitt ansikte. Tänk, våren är här :).
Jag har blivit påmind om min frånvaro emellanåt.
Men det gör inget. Det är väl trots allt ett tecken på att man varit saknad.
Så, vad har jag gjort undrar ni?
Jo, jag har rensat. Bland lite allt möjligt faktiskt. Har väl fått någon slags super energi från våren kanske? :) 
Jag har även läst i mina dagböcker från unga år. Fick då en påminnelse om min "bommul i bh:n date" som inte blev lyckad då bomullen, som skulle få mig att se ut som Pamela Andersson, visst hade åkt ut.
Tråkigt tyckte jag då. Men tårarna sprutade av skratt när jag nu, 13 år senare såg denna date från ett helt annat perspektiv.
Jag har även samlat kraft av olika fina personer som finns i mitt liv. Mamma och Pappa speciellt.Och min karl såklart. Dom ger mig alltid det där lilla extra. En fin vän som bor på andra sidan jordklotet skickar ännu mer energi via mail och även telefonsamtal. Fint tycker jag. Vilket resulterar i att jag mår mer än bra. 
Jag försöker även stanna upp emellanåt. Tänka och njuta av mitt liv. O vet ni vad, jag gör det till fullo!!!!

En extra stor puss till alla er som tittat in, trots min "lilla" paus. ;).
Jag lovar. Vi hörs snart igen :)
puss.


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Så otroligt klok du är!

Vilken härlig läsning, det är så underbart att kunna blicka tillbaka och inse att man kommit så långt i sin livsvandring!



Ojoj, tack så hemskt mycket! Vilken komplimang, det värmde verkligen!

Njut av våren nu;)

kram

2011-04-07 @ 21:43:44
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: mamma

Lilla hjärtat !

du är ju för söt

älskar dig

kram mamma

2011-04-21 @ 09:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0