Härliga kombinationer.

img_1508 (MMS)

Tänk. Härliga kombinationer av saker och ting är det bästa jag vet. Saker som lixom får mig att le. Lite mer än vanligt. Idag upplevde jag en sådan kombination. Jag satt med Rumpan bar. Rakt på gräset. Dinglade med fötterna och åt glass. Jag stannade upp och tittade lite extra på mina skor. Converse. Min tanke slog mig - Tänk, dom använder jag varje dag nu för tiden. Dom är helt enkelt här för att stanna. Vilket för mig är ett vårtecken. Ett härligt sådant. Detta insåg jag när jag i ett senare ögonblick kisade upp mot solen och den klarblåa himlen  samtidigt som jag då kände hur min solero hade smält och rann ner på mina fingrar. Våren är helt enkelt här för att stanna. Likaså mina Converse! Härligt helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0