En fin lördagskombination. Enligt mig vill säga

Min såg ut såhär.
  1. En fin vän sov över. Vi vaknar upp och pratar om gårdagens kväll. Vi fnittrar o vips känns det som förr. Vi fnittrar vidare samtidigt som min vän fyller upp med mer kaffe.
  2. Ytterligare två vänner kommer hit. Vi pluggar ihop inför en stor tenta. Men självklart ger vi också varandra många härliga skratt.
  3.Vi ger oss ut i solen på en långpromenad. Och jag ser mitt första ordentliga vårtecken. En fin vårblomma.
  4. Kvällen avslutas med att vi slår ihop allt som har med skolan att göra. Öppnar upp vinet. Skålar och äter en god paj.
Fin lördag med andra ord.





Sov gott alla sötisar.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Äntligen!!!! Som jag har längtat efter å få läsa i den här fina blogg:-))) eftersom vi tydligen har väldigt svårt att få ihop en telefondejt:-((( så känns det som om jag har lite mera koll på vad som händer i ditt liv. Gud vad jag saknar dig mitt hjärta! Men vi ses ju till helgen.. wiiiiie!! Pussar å kärlek till dig

2011-04-12 @ 08:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0