En vacker dag pa en fin o...

Vi njuter....... Vi skrattar... Vi samlar minnen och njuter av denna fina tid. Tank vad mycket minnen som dycker upp... Hur harlig kanslan kan vara och hur bra man kan ma.
Jag trivs och mar mer an bra.
Vi har begett oss till andra sidan jordklotet. Min kille och jag. Och mycket fina vanner...

Min kille och jag backade som vanligt i sista minuten. Men det gjorde inget, vi hann ju till slut... Han va nojd nar vi va klara. Sa da va jag oxa nojd :)

Min dag som varit kan samlas i manga fina ord.... Men jag ska gora mig kortfattad...
Jag vaknade utav att E kom in och vackte mig... Vi tog en laaaannnggg och fin frukost. Sen vantade en bat tur till en fin o... Det va varmt. Nastan for varmt, men det va skont och jag samlade manga fina tankar under denna battur. Tror jag behovde det....
Tankte pa alla fina manniskor som jag i min omgivning.
Aven dom som ar langt ifran mig.... Ni ar fina och jag langtar efter er...

Resan fortsatte, jag betraktade och log. Jag mar bra tankte jag for mig sjalv..
Vi borjade narma oss den fina on.  Solen gassade i nacken pa mig. Nastan sa jag brande mig lite pa ryggen... Men det va skont.. Vinden gjorde det mesta... Sa jag va nojd anda...
Nastan framme sa beskadar jag det extremt blaa vattnet... Sa himmla fint...
Jag njot igen och stannade upp och log o tankte for mig sjalv--- Tank va fint livet kan vara.....
Minnen kom tillbax fran en fin resa med fina vanner -- Sihanoukville i Cambodia..... Jag njot igen. Men kande saknad efter dessa fina vanner.. <3
Vi at gott och skrattade. Alla sex....Fina vanner..
Vi tog en singha, vi tog tva....
Tillslut va jag varm, nastan for varm... Du vet sadar varm sa att svetten borjar rinna langs ryggen... Jag tog mig ett dopp. Betraktade, njot.. Och bara log......Harliga stund....
Vi har passerat Malaysia, Kalua Lumpur och Lang kawi.. Vi befinner oss just nu pa en vacker o med namnet Koh Lipe i Thailand...
Jag ska ga vidare nu..
Jag ska forvalta nya minnen som jag ska spara och njuta av i framtiden....
Fint tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman, vad härligt att höra att ni har det gott, dagen efter ni hade åkt så blev det snökaos i sverige, riktigt mycket snö, Mullsjö har fått mest snö i sverige 70 cm

jag har tagit mig till jobbet, men är glad att få ligga kvar i morgon i sängen utan att behöva ge mig ut i snön.LÖrdag..... Det låter som ni har det gott, det är ni värda. ta vara på varje dag precis som du skrev, fantastiskt skönt,svettrand på ryggen hö, ska det va nåt de ..... hö... ja du det låter nåt, riktigt nåt att längta efter, det skulle man ju inte kunna tro.

krama varann från oss och var rädda om er



kram mamma o familjen.

2010-11-26 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0