När skatten ligger gömd...

Jag öppnar dörren. Jag trampar över all skit som ligger på mitt hallgolv.. Jag pustar lite, för jag är trött och lite sliten på grund av att ja varit lite sjuk och ynklig.. Jag sätter mig på stolen och tar av mig mina converse.. Samtidigt drar jag ett djupt andetag då ja återigen beskådar mitt hallgolv... Bestämmer mig dock för att ta tag i "reklam högen". Jag gör de. Även att det tar emot.. Jag vet ju trots allt att det kommer kännas bra när det väl är klart... Från att ha trott att det bara är en tråkig reklamhög, så ser jag fort att denna hög innehåller en och flera skatter......
Skatterna är fina hanskrivna brev och kort...
Jag fylldes med glädje och sa högt för mig själv--ÅÅHhhh.... Jag som älskar brev och kort...
Tänk va mycket ett handskrivet brev eller kort kan göra... Det blir genast så mycket mer personligt och fint. Och det gör mig glad o lycklig att öppna dessa fina skatter!!! Ni är så fina... <3 All kärlek till er...
Och Mamma- du är min finaste skatt!!! Tack!!
Ett härligt minne helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0