Fina vän...

Idag fyller min fina vän år! Jag vill önska henne en fin dag... o jag hoppas hon fått många fina paket!! Hon är värd de tycker jag... Själv gav jag inte något paket på hennes bemärkelse dag... Jag hade dock ett kalas för henne igår... Det va inga andra inbjudna... bara vi två!! Jag blåste serpentiner o blåste upp ballonger... Jag sjöng faktiskt oxå. Med tårta och ljus i ena handen och paket i den andra...Jag sjöng inte så bra. men jag gjorde de :) både hon och jag älskar att sjunga, hur det än låter.. det e fint tycker jag, att man lixom tar den högsta tonen av dom alla o samtidigt tycker det är fint!! Det är inte så många som vill höra när vi sjunger dock, antagligen för att det inte låter så fint. Men vi gör det gärna ihop. Och för varandra... det tycker vi är fint.. även att de skrollar lite.. Men det gör inget!!! Jag tror hon tyckte det va fint ändå!!

Grattis fina vän<3


 






Kommentarer
Postat av: emilie

Bästa Bästa!!!!

2010-11-11 @ 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0